SERVICE

Hos TSN er god service en selvfølge, om det er før, under eller efter dit køb, vil du opleve at service og rådgivning er en naturlig del af vores firma. Service kan være mange ting, men for os er service opdelt i ”Før købet, under købet og efter købet.”

Service før købet er for os:

  • At vi lytter til dine ønsker, men også at vi er ærlige omkring fordele og ulemper ved de forskellige modeller, således at vi giver dig det bedst mulige grundlag til at træffe din beslutning ud fra.
  • At vi informerer omkring alle regler og aspekter vedr. scooteren, således at du har en helt klar opfattelse af hvad du kan forvente af din nye scooter.
  • At du har mulighed for at prøve scooteren på et lukket område og dermed får en fornemmelse af hvordan de forskellige scootere er at køre – igen for at give dig det bedst mulige beslutningsgrundlag.

Service under købet er for os:

  • At du bliver vejledt og får en grundig gennemgang af din nye scooter sammen med os, således at alle spørgsmål kan blive besvaret på en ordentlig måde og så du føler dig tryg ved selv at betjene og køre scooteren.
  • At scooteren altid leveres samlet, gennemgået og klar (evt. ekstra tilbehør er monteret) til brug fra modtagelse.

Service efter købet er for os:

  • At du altid kan ringe og få vejledning, hvis der opstår noget uforudset.
  • At vi tilbyder løbende service af din scooter
  • At vi altid er tilgængelige til en snak om evt. problemer vedr. din scooter, og gerne hjælper med at finde en løsning, enten på vores eget værksted, eller ved henvisning til lokal forhandler.

Her finder du en forhandler i nærheden af dig.